Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nuffnang Ads

Total Pageviews

Monday, July 23, 2012

Besaryer burger..


          Malam pertama ramadhan aku, en.hubby, adik dan kakak aku pegi shah alam hajat nya nak mencari Burger besar yang diwar2kan oleh cousin aku kt FB dia cm teringin plak nk makan kan so cari punyer cari tersesat kt section 7 ada la 3 kali tawaf xjumpe YB Burger..ape lagi roger2 la cousin aku tnyer kt maner sebenarnya lokasi YB burger tue..rupe ye yg salah info huhu salah msk jalan, sori la en.hubby da jeling2 so aku faham sangat maksud jelinangan tue klau salah jalan hahah...

          Kteorg terus pecut ke Foodcourt anjung section 7, janggal gak nk kesana coz xpenah jejak lg ke anjung tue pun..sampai jer dgn excited yer aku suh en.hubby parking ceh xsabar la katakan..kami masuk jer anjung cari la stail yg ad cari baru jumpe kt ujung ad stail YB burger..terus kami g stail n tgk menu ape yg nk di order kan..











          Kami sepakat order just 500g RM 20..tue pun xtahu larat ke x nk perhabis..heheh ok number order B61 hope cepat la siap sementara menunggu kami try jus buah plak takot lame kan coz cousin ckp sampai beratur tp mlm tue nasib kami baik xla kena beratur kan just duduk dlm 20 minit kot dia da pggil..aku n en.hubby minum jus oren XL dan adik dgn kakak minum jus kedondong limau XL ngat kecik r skali sampai FUH!!! jenuh nak abeskan ad r adengan ala2 pertandingan nk perhabeskan air huhu lawak pun ada..aku aku da meragam jer mujur r berkat kesabaran air pun abes burger pun siap kami pun balik la rase yang teruja huhu xsabar nk tgk cm ner rupe burger YB tue..

 Pandangan dari atas burger YB


 Dari sisi depan

 Yummy siap sos barbeque

Model tangan adik ku yang pegang burger YB

          Pas tangkap pic burger wat kenangan kami pun pe lagi potong cam nk makan kek buat 8slice klau tak silap fuh puas ati tapi aku just dapat makan 1 slices jer coz da tak sanggup terlalu kenyang sangat..erk..alhamdullilah yummy..klau ad rezeki nak bawak mak,abah dan 2 org lagi adik aku g makan burger YB..Thank YB burger caya la korang memang terbaek!!!

No comments:

Post a Comment