Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nuffnang Ads

Total Pageviews

Wednesday, July 18, 2012

Sabar itu separuh daripada Iman..

Terkejut aku ble kt ofis pun ad conflict gak..erm yg jd mangsa aku ngan cc aku cian..2 ekor mangkok yg xsedor diri tue memng jahat geram btol la..ape la yg diorg tak puas hati sgt kt aku sampai tikam belakang..erm klau aku diorg tak hormat aku bley trima tp yg cc aku tue kena r diorg hormat tue kan ketua diorg..cian akak cc aku gara-gara slalu backup aku dia kn tempias disisih oleh 2 mangkok xsedor diri..pulak tue ad r sekor yg xsedor gak join name jer hajah tp perangai masyaallah..hny tuhan yang tahu..

Sebenaryer aku pun touching gak..ase sdye sgt2 ble org pelakukan kite cm tue tp aku bersabar jer..semoga kesabaran aku nie akan diberi kebahagian kelak oleh Allah..pg td kul 7.45 am aku da terpacak kt parking ofis aku dok dlm keta mengenangkan ape yg berlaku hari nie..sambil melayan lagu Spoon "Sepenuh hati" tah nape aku suke sgt kt lagu tue..klau blek kg jer bpe kali aku ulang lagu tue dlm keta sampai hubby aku tension jer huhu yg penting dia pun layan gak hahah..owh sambung blek citer td aku dok dlm keta ase malas jer nak naik ofis..adoi..nk tgk muke mangkok 3 ekor yang jahat tue dan busuk hati punyer worang la...

Aku kuat kan semangat gak tgk jam da kul 7.59 am bergerak ke atas, kaki cm xjejak tangga ase melayang jer..aku tabahkan hati punch card tgk ad pepagi 2 ekor mangkok da dtg aku wat tak tahu jer..relax la katakan..tapi dalam hati cam nak jer pijak 2 ekor tue..sementara tunggu akak cc aku sampai aku pun bukak blog kesayangan nie meluahkan yg terpendam..haha da datang pun akak cc tue..pg2 lagi aku da ngadu domba kt dia.."akak sy terpk ape yg akak ckp semlm, hati ase sedey cm kehadiran sy nie cm menyusahkan akak jer" pastu akak cc aku ckp jap jer..rupe yer dia bagi nota kt aku "susah nk ckp kn alert sekeliling bnyk lalat yg pandang hahah ...kita buat selamba jer..baik dgn sume orang cm xde ape2 tapi sekurang2yer kita da th hati diorg cn maner kt kite kan..tapi akak heran sejak dhia datang cnie diorg jeles sgt dengan dhia..GB plak backup dhia lg berantu r diorg..sekarang nir dhia relak jer cakap yg berkaitan kerja jer..yg tak penting diam jer t lama2 diam ra diorg tue..." aku tersenyum bace nota tue aku respect sgt kt akak cc aku coz dia da byk tolong aku..

Sebenarnya kt mane2 pun kite pergi mst akan jmp mangkok2 parasit cm nie ape yg kite per juz berdoa agar dijauhkan org yang sebeginie dan diberi kesabaran dlm hati kite nie..aku tak kata yg aku nie seorg yg kuat tapi aku cube untuk kuatkan hati aku nie..yang aku tak lupa akak cc aku cakap bulan baik kite buat baik jer..ase lega ble dapat luahkan ase hati nie heheh..da bley buat keje skrg...

No comments:

Post a Comment