Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nuffnang Ads

Total Pageviews

Monday, August 27, 2012

Dalam dilema..

          Dalam beberapa hari nie aku agak runsing banyak benda aku nak pk kan..Mana la aku nak cari pengasuh dalam mase terdekat nie untuk anak aku..Pengasuh yang sedia ad tak boleh da jg anak aku yang nakal tue..susah nak carik pengasuh yang bagus cam cik fiza tue..Mak aku kt kampung suh anta jer biar dia nak bela cucu tapi aku tak sampai hati nak berpisah dengan rayyan lau pun semggu skali baru aku bley jumpa rayyan..Mesti rindu tahap gaban punyer..

          Aku takot sebenarnya nak anta kt pengasuh coz dia tak kenal lagi perangai anak aku tue cm ner..cam ner yer..Dilema btol la..tak tahu nak buat keputusan..kak ipar ad offer nak jg anak aku tapi jauh ckit dengan umah aku..da bincang dengan en.hubby dia kata kena pk lu cost pergi balik nak anta anak ke tmp akak dia tue lg..heheh cm ner yer..pening plak nak pk tak lama lagi nak masuk bulan 9 da adoi..maner nak carik nie..tolon..tolon..

         Ada burukyer dan ada baiknya hantar anak kat pengasuh ataupun kat nursery sebenarnya yang penting kita hanya perlu yakin dan berserah kepada Allah semoga anak kite sentiasa dilindungi..aku ada call member mak dekat dengan umah aku tue tapi tak tahu la dia nak ke tak..kalau pusing sangat aku hantar kt mak aku jer..coz dia memang nak sangat bela cucu yer sendiri..buntu da tak tahu nak buat aper?


2 comments:

  1. Da setel blum?cm ner dgn pengasuh sekrg nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah pengasuh lama delay smp ujung thn nie tgk r cm ner kan..harap sgt biar acik tue yg jg rayyan..

      Delete