Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nuffnang Ads

Total Pageviews

Thursday, August 30, 2012

Musim Flu melanda..

                Lepas raya macam2 penyakit nie musim flu agaknya aku satu family kena flu pastu dengan batuk plak tue..sakit tekak aku dibuatnya..yang paling kesian nya anak aku yang baru 14 bulan tue pun kena gak pagi tadi dia batuk cam kahak tak kuar tau aku tahu tue mesti sakit tekak yer coz kalau kite sendiri pun batuk cam tue mesti sakit punya la..

                Sabar yer sayang t kalau ada payment kite pergi klinik ek mama bawak yayen tau..cian anak mama nie..aku harap takde ape2 la dengan seme-seme aku nie takot kuar kat telinga lagi la maklum la doktor da sahkan gegendang telinga aku da bocor..sedey sangat2 tak tahu nak cakap cam ner..tekak da start buat hal nak telan pun rase cam sakit adakah aku nak demam???tidak....aku nak sihat..

                Kata orang la bukan aku yang kata..baik demam dari kena seme-seme tapi cm ner nak elak yer kalau da kena dulu..huk..huk..badan pun lemah cam tak larat jer pala plak pening mak ai..sakit yer kepala den..maybe faktor-faktor cuaca kot kan..kena banyak minum air kosong la tapi tak lalu..huhu petang nie nak g klinik gak tak tahan aku cam nie la..adoi seme-seme la..ok la setakat nie jer pala da ding dong nie..bubye..

                   walaupun tak sihat anak mama nie still senyum(cam tak larat jer huhu)

No comments:

Post a Comment