Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Nuffnang Ads

Total Pageviews

Wednesday, October 31, 2012

Gemukkah aku?



                    Lama betol raseyer aku tak update blog aku nie..dalam bulan nie (october) la macam-macam da berlaku dalam hidup aku..Alhamdullilah aku tempuhi dengan hati yang redha agar bertambah berkat lagi kehidupan aku nie..Rasa macam da gemuk jer aku nie perot plak cam buncit semacam jer..erm tak boleh jadik nie bulan nie pun da 2 bulan tak datang tak kan sebab tue aku gemok ish..ish better aku cek pregnant test..selepas 10 min..memang sah la aku  mengandung kalau ikot kiraan aku pada 13/9/2012 nie da masuk  7 weeks la aku pregnant. Pic nie aku amik kt web hehe nak upload pic sendiri segan plak huhu..Tahniah..hah 2 yang hubby aku cakap bukan main hapy lagi di nak bertambah umat maklum la aku baru keguguran awal tahun bulan 2/2012 yime kandungan aku da 2bulan tapi takde rezeki nak buat cam ner..


                                               

                    Perasaan aku bercampur baur sedih ada happy ada macam2 la tak tahu nak ungkapkan cam ner yang sedihnya bila aku mengandung di usia anak pertama baru mencecah 1 thn 4 bulan aku sedih sebab mesti aku kena putus susu dengan anak aku yang masih kecil lagi nie..tapi takpe la aku redha maybe ada hikmahnya hehehe alhamdullilah happy la kurang-kurang rayyan ada la kawan hahaha..Yang paling best En.hubby la orang paling happy dan yang menghebahkan berita nie kat family dia huhu rezeki2 katanya..

                    Bila da berbadan dua nie faham2 la banyak betol dugaan yer dan mula la time untuk membuli En Hubby heheh seronoknya sume dapat hehhe..Dalam pikiran aku nie, kali nie mengandung aku tak la kena terok sangat morning sickness just hawa2 jer huhu syiok..tapi tahap pelahap memang tak boleh nak kata ape hehhe maklum la pembawakkan..Sebangai preparation awal aku pun ada refer mana2 web yang ada info pasal pregnant nie ke2 nie.. Bukan apa aku risau coz pregnant yang 1st dulu kandungan aku Linking dan ada jangkitan kuman GBS positive plak tue..aku tak nak la ada kuman tue lagi nanti kesian anak aku kena cucuk tak sampai hati aku tengok anak aku cam tue sedih ooo..

                    Hah aku paling suka web nie Inside pregnancy siap video tumbesaran bayi dalam kandungan real betol..setiap week aku aku tengok vidoe tue nak tahu aper perkembangan baby aku bie hehhe..excited sangat..yang best yer aku siap tempah tilam bear colour pink lagi heheh...erm baru 7 weeks aku da stanby nama baby heheh aku saja jer stanby 2 nama boy dan gegurl  mana tahu kot2 dapat kembar ker plak ker huhu..

                 

                     Erm banyak gak nak kena pk dan yang tak boleh tahan aku siap list apa yang aku nak buat sebelum baby nie lahir hehhe..bila tengok balik list tue memang lawak tak boleh tahan la macam time sekolah dulu-dulu plak kan sebelum balik asrama kena list barang yang nak dia bawak dan stok makanan tak ketinggalan la. aku memang suka makan dari dulu cume bezaya sekarang kalau aku makan banyak badan pun cepat kembang la tapi dulu makan banyak mana pun badan still maintain jer kurus..

            

No comments:

Post a Comment